Gimnazijos veiklos tobulinimo planas patikslinimas Nr. 1
NŠA pasikeitė „Kokybės krepšelio“ projekto nuorodą:
https://www.nsa.smm.lt/projektai/ugdymo-projektai/projektas-kokybes-krepselis/
„Kokybės krepšelis“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001
Šalčininkų Kalesninkų Liudviko Narbuto gimnazija dalyvauja Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamame projekte NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001
Projekto tikslas – pagerinti mokinių ugdymosi pasiekimus, įgyvendinant pokyčius savivaldybėse ir mokyklose.
Ši tikslinė valstybės dotacija suteikiama mokinių pasiekimams pagerinti.
Projekto įgyvendinimo trukmė — 2019-2022 m. m.
Gimnazijos veiklos tobulinimo planas
Veiklos:
Nuo 2020 m. lapkričio mėn. 5-8 klasių mokiniai gali konsultuotis trijų mokomųjų dalykų konsultacijose: lietuvių k., lenkų k., matematika.
Nuo 2020 m. lapkričio mėn. vykdoma „Kolega – kolegai“ veikla. 5 gimnazijos mokytojai stebi savo kolegų pamokas, vykdo stebėtų pamokų refleksiją ir analizę. Veiklos tikslas – sukaupti sėkmingų ir vertingų pamokų pavyzdžių banką.
2020 m. gruodžio mėn. įrengta interaktyvi klasė – kalbų laboratorija. Mokiniai galės tobulinti kalbines kompetencijas mokantis lietuvių, lenkų ir anglų kalbų.
Nuo 2020 m. gruodžio 16 d. 25 mokytojai pradėjo dalyvauti ilgalaikėje 40 val. programoje „Ugdymo/si kokybės tobilinimas siekiant aukštesnių mokinių pasiekimų”. Programos tikslas – tobulinti bendrąsias mokytojų kompetencijas bei reflektuoti savo profesinę veiklą ir jos rezultatus.
1 online seminaras
2020 m. gruodžio 16 d. „Šiuolaikinė pamokos vadyba“
2 online seminaras
2020 m. gruodžio 18 d. „Ugdymo diferencijavimas, individualizavimas, suasmeninimas“
3 online seminaras
2021 m. sausio 15 d. „Mokinių asmeninės pažangos vertinimas, stebėjimas ir fiksavimas“
4 online seminaras
2021 m. vasario 26 d. „Mokymas tiriant, patirtinis ir probleminis mokymas“
5 online seminaras
2021 m. kovo 22 d. „Mokymosi savivaldumo stiprinimas taikant mokymąsi aktyvinančius metodus“
Nuo 2021 m. gegužės mėn. mokiniai galėjo mokytis gimnazijos atvirose erdvėse įrengtoje Lauko klasėje. „Kokybės krepšelio“ projekto lėšomis buvo nupirkta ir įrengta pavėsinė, nupirkti lauko baldai.
Gegužės mėn. 2021 m. 8 klasės mokiniai rajoninėje gamtamokslinėje konferencijoje „Tyrinėjimu grįstas mokymas“ pristatinėjo patyriminės veiklos projektą «Vaisiuose vitamino C nustatymas» .
Nuo birželio mėn. 2021 m. įkurtoje lauko klasėje vyko lietuvių k., lenkų k. matematikos dalykų integravimas į gamtos mokslus. Mokiniai tyrinėjo, stebėjo, vykdė eksperimentinę, projektines veiklas. Per mokslo metus parengti ir gimnazijos bendruomenei pristatyti 4 mokinių tiriamieji darbai, 2 iš jų pristatyti rajoninėje gamtamokslinėje konferencijoje „Tyrinėjimu grįstas mokymas“.
2021 m. birželio 8 d. Integruota gamtos ir žmogaus bei matematikos pamoka 6 klasėje „Tirinėjame ir matuojame“.
2021 m. birželio 10 d. buvo organizuotas mokinių aktyvus, patrauklus ir prasmingas ugdymas(sis) už gimnazijos ribų, kurio metu 5-8 klasių mokiniai vyko į edukacinę kelionę į Kauno VII fortą bei zoologijos sodą. Mokiniai dalyvavo patyriminio mokymosi programose „Deimantinė matematika“, „Kriptografija – skaičiai saugo paslaptį“.
2021 m. birželio 11 d. Integruota biologijos ir matematikos pamoka 7 klasėje „Lapo struktūra ir plotas“.
2021 m. birželio 11 d. Integruota lenkų kalbos ir biologijos pamoka 7 klasėje „Žiedo sandara ir funkcija. Augalų pavadinimų rašyba“ .
Nuo 2021 m. spalio mėn. tęsiama „Kolega – kolegai“ veikla. 5 gimnazijos mokytojai stebi savo kolegų pamokas, vykdo stebėtų pamokų refleksiją ir analizę. Veiklos tikslas – sukaupti sėkmingų ir vertingų pamokų pavyzdžių banką.
2021 m. spalio 7 d. Integruota matematikos ir biologijos pamoka 8 klasėje „Simetrija matematikoje ir gamtoje“.
2021 m. spalio 7 d. Integruota lenkų kalbos ir Gamta ir žmogus pamoka ,,Gamtos reiškiniai“ pagal lenkų poeto J.Tuvimo eilėraštį ,, Deszczyk“.
2021 m. lapkričio mėn. įrengtos visos 10 darbo vietos interaktyvėje klasėje – kalbų laboratorijoje. Mokytojai kalbininkai ruošia užduotis ir įveiklina kalbų laboratoriją savo pamokose. Mokiniai galės tobulinti kalbines kompetencijas mokantis lietuvių, lenkų ir anglų kalbų.
2021 m. lapkričio 30 d. 6 klasėje vyko geografijos bei lietuviú k. ir literatūros integruota pamoka „Kristupo Kolumbo ir Ferdinando Magelano atradimų reikšmė ir vietovardžių kilmė“.
Interaktyvios veiklos Kalbų laboratorijoje:
8 kl. mokinių rusų kalbos mokymasis Kalbų laboratorijoje
5 kl. mokinių lietuvių kalbos mokymasis Kalbų laboratorijoje
7 kl. mokinių anglų kalbos akimirkos Kalbų laboratorijoje
2022 m. kovo 2 d. ir 3 d. 5 – 8 klasių mokiniai dalyvavo edukaciniuose užsiėmimuose apie mokymosi motyvaciją, mokėjimą mokytis, bendradarbiavimą, užsibrėžtų tikslų siekimą, komandinį darbą.
2022 m. balandžio 20 d. 5-8 klasių mokiniai vyko į edukacinę pažintinę kelionę į Anykščius. Mokiniai aplankė A. Baranausko klėtelę, dalyvavo edukaciniame užsiėmime apie A. Baranausko biografiją bei kūrybą. Mokiniai aplankė „Laimės Žiburį“ – Jono Biliūno kapą ir paminklą ant Liudiškių kalvos. Mokinių grupė taip pat aplankė Anykščių siaurojo geležinkelio stoties komplekse įsikūrusį Siauruko muziejų – architektūros, technikos ir krašto istorijos ekspoziciją, išsaugojusią praėjusio XX-ojo amžiaus dvasią. Vaikai išbandė veikiančius eksponatus – rankinę dreziną bei triratį ant bėgių.
2022 m. gegužės 18 d. Integruota biologijos ir lenkų kalbos pamoka 7 klasėje vyko Lauko klasėje. Pamokos tema „Pavasariniai žiedai poezijoje ir gamtoje“.
2022 m. gegužės 12 d. 5-8 klasių mokiniai bei IG-IIG klasių mokiniai dalyvavo mokyklinėje konferencijoje „Tiriamų bei kurybinių projektinių darbų pristatymas“.
Gimnazijos sėkmės istorija – filmas:
Nauja mokinių konsultavimo kultūra gimnazijoje – kelias į mokinių asmeninės pažangos sėkmę
Nauja mokinių konsultavimo kultūra
Šalčininkų r. Kalesninkų Liudviko Narbuto gimnazijos veiklos tobulinomo galutinė projekto (Kokybės krepšelis ataskaita)
Šalčininkų r. Kalesninkų Liudviko Narbuto gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimas