+
Paieška
emokykla
emokykla
Archyvai
Kalendorius
2025 m. gegužės mėn.
Pr A T K Pn Š S
« Bal    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Pamokų laikas

1. 8.00 - 8.45
2. 8.55 - 9.40
3. 9.55 - 10.40
4. 11.00 - 11.45
5. 12.05 - 12.50
6. 13.00 - 13.45
7. 13.55 - 14.40
8. 14.50 - 15.35

https://mukis.lt/karjeros-specialistams/karjeros-paslaugos/profesinis-veiklinimas-5/nacionaline-profesinio-veiklinimo-iniciatyva-kryptis-profesiju-pasaulis/



Projektas „Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001). 


http://www.ldb.lt/TDB/Utena/PublishingImages/JDC%20logo%20webui%20new.png










Projekto „Lietuvių liaudies meninė kūryba ir jos vieta mūsų krašto istorijoje“ užsiėmimas kitoje aplinkoje „Kaip dainavo mūsų senoliai“. Einait į pabaigą projektui „Lietuvių liaudies meninė kūryba ir jos vieta mūsų krašto istorijoje“ buvo organizuotas paskutinis užsiėmimas „Kaip dainavo mūsų senoliai“ gimnazijos aktų salėje. Ketvirtos klasės mokiniai kartu su mokytojomis Brigita Vinckevič ir Renata Poliakova pasinėrė į linksmą, pilną gražių melodijų, savitų instrumentų, originalių mūsų tautos liaudies šokių pasaulį. Mokiniams buvo demonstrauojami įvairūs liaudiški instrumentai, kurių skambėjimo jie klausėsi. Buvo sukurtas ketvirtos klasės muzikinis ansamblis ir sugrotas isntrumentinis muzikos kūrinys. Vėliau visi kartu pasimatavome senovinį lietuvišką apavą – klumpes ir pabandėme sušokti linksmą liaudies šokį “Šiaudų batai”. Gerų emocijų šokant netrūko. Mokiniai atliko daug įdomių užduočių, naudojosi informacinėmis technologijomis, kūrybiškai naudojo įvairias priemones. Užsiėmimo pabaigoje vyko projekto apibendrinimas. Mokiniai pasakojo, kokių naujų įdomių dalykų jie sužinojo apie mūsų senolių gyvenimą, tradicijas ir papročius. Prisiminė, kokiose netradicinėse aplinkose vyko pamokos, kokiame konkurse sudalyvavo, gavo gražias padėkas ir skanias dovanėles. Taip pat išrinkome naudingiausią, įdomiausią, kūrybiškiausią, linksmiausią projekto užsiėmimą, o buvo pravesti tokie užsiėmimai: „Kaip mūsų senoliai puošė namus”. „Lietuvių liaudies ornamentai tautiniuose drabužiuose“. Meninė akcija-konkursas „Lietuvių liaudies ornamentų žydėjimas“. „Kaip dainavo mūsų senoliai“. Darant išvadas, galima drąsiai teigti, kad šio projekto nauda mokiniams buvo didelė. Projektas paskatino vaikus labiau domėtis protėvių gyvenimu, puoselėti ir gerbti mūsų senolių tradicijas ir papročius, skatino ugdytinių kūrybinę raišką perimant bei puoselėjant liaudies meno tradicijas, turtinant kalbą smulkiosios tautosakos pavyzdžiais. Rengiant šį projektą siekėme vaikus supažindinti su savo tautos etnokultūros paveldu jiems aktualiais, prieinamais būdais. Šio projekto metu stengėmės integruoti lietuvių liaudies kūrybą, papročius, tradicijas į ugdomąją veiklą, taip paįvairindami ugdymo procesą, panaudojant lietuvių liaudies žaidimus, dainas, šokius, tautosaką. Tokių projektų nauda šiandieniniame pasaulyje yra svarbi, nes integruojant etnoelementus į kasdienę ugdomąją veiklą, galime prisiliesti prie tautinio paveldo.
 
Lietuvių kalbos mokytoja Brigita Vinckevič, pradinių klasių mokytoja Renata Poliakova
 
 
 
 
 

Comments are closed.


error: Content is protected !!