Socialinė pedagogė: Ana Palevič
Telefono nr.: 060545895, el. paštas: ana.palevic@kalesninkųlng.lt
 
Kab. gimnazijos I aukšte, priešais biblioteką.

 

SOCIALINĖS PEDAGOGĖS VEIKLOS TIKSLAS:  
Kurti saugią ir pozityvią, užtikrinančią sėkmingą mokymosi procesą, kiekvienam mokiniui priimtina gimnazijos aplinką, Rūpintis mokinių socialine gerove, teikti socialinę – pedagoginę pagalbą gimnazijos bendruomenės nariams ir užtikrinti sėkmingą ugdymosi procesą, šalinant priežastis, kurios trukdo mokinių ugdymo(-si) procesu.

 Uždaviniai:

  1. Įvertinti mokinių socialines pedagogines problemas ir pagalbos poreikį, padėti jiems geriau prisitaikyti, kasdienėse situacijose.
  2. Bendradarbiaujant su klasių vadovais, specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais) padėti spręsti iškilusias problemas. Tobulinti pagalbos mokiniui sistemą ir siekti jos efektyvumo.
  3. Teikti socialinę pedagoginę pagalbą mokiniams sprendžiant jų mokymosi problemas, bendradarbiaujant su klasės vadovais, mokomųjų dalykų mokytojais, tėvais (globėjais, rūpintojais).
  4. Laiku pastebėti ir spręsti lankomumo, nenoro mokytis, gimnazijos taisyklių nepaisymo, užimtumo, emocijų ir elgesio, patyčių, problemas.
  5. Stiprinti mokinių sveikos gyvensenos įgūdžius, vykdyti prevencines programas, organizuoti švietėjišką darbą gimnazijos bendruomenei.

SOCIALINIO PEDAGOGO FUNKCIJOS

  1. Socialinio pedagogo tiesioginio darbo funkcijos:

1.1. vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius;

1.2. pagal kompetenciją dalyvauti atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą;

1.3. ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas;

1.4. konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus);

1.5. teikti Pagalbą vaikams ir mokiniams, kai ją Mokyklos vaiko gerovės komisijos teikimu skiria Mokyklos vadovas ar pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas;

1.6. dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.

  1. Socialinio pedagogo netiesioginio darbo funkcijos:

2.1. rinkti, analizuoti ir profesiniais tikslais naudoti informaciją Pagalbai teikti;

2.2. tobulinti profesines kompetencijas, reikalingas socialinio pedagogo funkcijoms atlikti;

2.3. pagal kompetenciją kartu su mokytojais ir kitais švietimo pagalbos specialistais rengti ir įgyvendinti individualaus ugdymo plano mokiniui Pagalbos dalį;

2.4. bendradarbiauti su Pagalbą teikiančiomis įstaigomis ir organizacijomis, skatinant saugios, mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimą;

2.5. dalyvauti Mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje, krizių valdymo komandos, kitose darbo grupėse, susijusiose su socialinio pedagogo funkcijomis;

2.6. kontaktiniu ir (ar) nuotoliniu būdu konsultuoti mokytojus, Mokyklos darbuotojus ir švietimo pagalbą teikiančius specialistus Pagalbos teikimo klausimais bei teikti jiems rekomendacijas;

2.7. dalyvauti formuojant Mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į įtrauktį, padėti geriau pažinti mokinių įvairovę ir jų poreikius;

2.8. rengti, tvarkyti ir pildyti Mokyklos ir (ar) kitos įstaigos nustatyta tvarka Pagalbai teikti reikalingus dokumentus;

2.9. vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio Mokyklos vadovo pavedimus, susijusius su socialinio pedagogo funkcijomis.