Vasario 8 dieną vyko integruota istorijos ir dailės pamoka 9 klasėje „Piliakalniai: praeities retrospektyva, dabarties realijos, ateities vizijos“. Pamokos metu buvo plėtojama mokinių kultūra bei saviraiška. Pamokos pradžioje mokytoja aiškino, kokiais būdais piliakalniai kūrėsi Lietuvoje. Mokiniai bandė atspėti, kada atsirado piliakalniai. Buvo apžvelgiami piliakalnių etapai, mokytoja aiškino, kokiu laikotarpiu, kaip atrodė ir kokias funkcijas atliko piliakalnis. Mokiniai pasitelkdami savo žinias, patirtį ir fantaziją bandė išmąstyti ir papasakoti, kokia yra piliakalnių dabartis, kaip jie atrodo, kokia jų funkcija yra mūsų laikais. Taip pat buvo aptarti bei apžvelgti Šalčininkų rajono piliakalniai.
Dailės mokytoja G. Borsak