Lapkričio 7 d. mūsų gimnazijoje lankėsi psichologas dr. T. Lagūnavičiaus su seminaru „Kaip derinti išmokimo metodus su aktyviaisiais mokymo metodais“. Seminaras prasidėjo probleminiu klausimu: „Reikia išmokti, o nesimokyti! Kodėl?“ Lektorius demonstravo paties įvaldytus ir praktiškai patikrintus aktyviuosius mokymo metodus, kur nebuvo pasyvių stebėtojų. Visi mokymų dalyviai išmoko padalinti nesutvarkyto teksto medžiagą, ją struktūrizuoti ir perteikti naudodamiesi aktyviuoju išmokimo metodu „Sudėk ant kūno“, kurį vaizdžiai pademonstravo pats lektorius, o mokymų dalyviai kartojo kartu su juo. Aktyviuosius išmokimo metodus, kaip motyvuojančius, propoguojantis lektorius pateikė struktūrizuotos pamokos matricą, kurioje per 20 min. išmokstama 30 vienetų informacijos, 10 minučių skiriama išmokimo kartojimui, likęs laikas – vertinimui. Pasak psichologo, kiekvienas mokinys per pamoką būna įvertintas du kartus – taip jis renkasi kaupiamąjį balą. Pertraukų metu ir pasibaigus seminarui svečias atsakinėjo į mokytojų klausimus, išklausė mokytojų atsiliepimus.
Direktorės pavaduotoja neformaliajam švietimui Gitana Šablinskaja