„Matematikos pamoka kitaip“ – Julija Aidukonienė, matematikos vyr. mokytoja.
„Matematikos pamoka netradicinėje aplinkoje“ – Galina Andrukonis, matematikos vyr. mokytoja.
„Patyriminė ir projektinė mokinių veikla biologijos ir chemijos pamokose“ – Teresa Bogdiun, biologijos mokytoja metodininkė.
Patyriminė ir projektinė mokinių veikla
,,Gyvenimo įgūdžių ugdymas – klasės valandėlių patirtys”– Jūratė Norkūnienė, lietuvių k. vyr. mokytoja.
„Gyvenimo įgūdžių ugdymas – klasės valandėlių patirtys“
,,Individualių projektų rengimas IG kl.. Istorijos projekto rengimo patirtis“ – Zyta Jurgelevič, istorijos mokytoja metodininkė.
„Individualių projektų rengimas I G kl., Istorijos projekto rengimo patirtis“
,,Projekto ,,Kokybės krepšelis“ gerosios patirties sklaida“ – filmas – Jūratė Norkūnienė, lietuvių k. vyr. mokytoja.
Projekto „Kokybės krepšelis“ gerosios patirties sklaida
„Aš mažasis atradėjas“ – Božena Savickienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja.
„Kaip gyveno mūsų senoliai“. Projekto rengimo ir įgyvendinimo patirtis – Renata Poliakova, pradinių klasių vyr. mokytoja, Brigita Vinckevič, lietuvių kalbos mokytoja.
„ Kostki IMO LEARN“- inowacyjne połączenie nauki z zabawą i aktywnością fizyczną“. – Joana Krasovskaja, pradinių klasių vyr. mokytoja.
2021 m.
Valentina Grinevič (Filmas – veiksminga vaizdinė pamokos priemonė)
Jolanta Skliutienė (Užduotys ir vertinimo/įsivertinimo būdai anglų k. pamokoje)
Diferencijuotos užduotis ir vertinimo/įsivertinimo būdai anglų kalbos pamokoje
Teresa Bogdiun (Interaktyvių priemonių kūrimas ir naudojimas įvairių dalykų pamokose)
Interaktyvių priemonių kūrimas ir panaudojimas įvairių dalykų pamokose
Jaroslav Žilinski (Fizinis ugdymas pandemijos metu)
Božena Čenko (Mokymo(si) metodai pamokoje – mokinių gerovei)
Mokymo(si) metodai pamokoje – mokinių gerovei
Julija Aidukonienė (Informacijos apie mokinio mokymosi pažangą ir pasiekimų kaupimą ClassDojo aplinkoje)
Teresa Tinaševa (Motyvuojantys darbo metodai šiuolaikinėje pamokoje)
Teresa Dzevkevič – Versocka (Vienas iš sėkmingos pamokos kriterijų…)
Božena Piaskovska (Tuščia klasė)
Pusta klasa czyli lekcje w plenerze
Zyta Jurgelevič (Dramos metodų taikymas istorijos pamokose)
Dramos metodų taikymas istorijos pamokose
Milda Brakauskienė (Teksto analizė ir interpretacija)
Teksto_analizė ir interpretacija
Lietuvių k. mokytoja Brigita Vinckevič ir logopedė Kristina Linkevič ,,Kalbinių gebėjimų ugdymas per žaidimą”.