Archyvas 2016 gegužės 16
Gegužės 16 d. mūsų gimnazijoje lankėsi „Insektariumas“. Gyvų vabzdžių muziejus vykdo projektą „Nariuotakojai mokykloje“. Mokiniai turėjo puikią galimybę apžiūrėti ir daug naujos informacijos sužinoti apie gyvus egzotinius eksponatus: vorus, vabalus, gyvalazdes, maldininkus, tarakonus, šimtakojus. Iš arčiau susipažinome su vienintele, pirmąja per Lietuvą keliaujančia ekspozicija ir jos mažaisiais gyvūnėliais.
Šio projekto tikslas – supažindinti mokinius su nariuotakojais, parodyti, kad jie nėra tokie baisūs ir jų visai nereikia bijoti. Vaikai sužinojo, kad namuose laikomų gyvūnų yra visokių – ne tik kačiukų ir šuniukų.
Direktorės pavaduotoja neformaliajam švietimui Gitana Šablinskaja
Kiekvienų tėvų svajonė – pavyzdingai besimokanti atžala. Tačiau labai dažnai tėvams tenka susidurti su vaikų nenoru eiti į mokyklą, tingėjimu daryti namų darbus. Tuomet iškyla klausimas: kaip tinkamai motyvuoti vaiką, jog jis atrastų mokymosi džiaugsmą, kaip skatinti ruošti namų darbus ar eiti į mokyklą. Penktadienį mūsų gimnazijoje svečiavosi psichologė Lucina Narkevič – Skurko, kuri skaitė tėvams pranešimą „Kaip motyvuoti vaikus mokytis?“. Psichologė aiškino kaip svarbu vaikui suprasti, kad jis mokosi ne mokytojams, ne tėvams, ne dėl pažymių, o kad žinių reikia tik jam pačiam. L. Nekrevič – Skurko ragino tėvus vengti trumpųjų klausimų: „Kaip sekėsi?“, „Ar viskas gerai?“. Neužsipulti vaiko ir su klausimu: „kodėl?“ šį pyktį ir pasipriešinimą sukeliantį žodelį geriau pakeiskite į “kas atsitiko?“, „dėl kokių priežasčių?“.
Tėvai ir mokytojai gali sustiprinti vaiko (ne) norą mokytis ir puoselėti įgimtą jo smalsumą. Tikėkite savo vaikais, drąsinkite juos ir neabejotinai mokslas taps įdomia ir mėgstama jų veikla.
Direktorės pavaduotoja neformaliajam švietimui Gitana Šablinskaja
4 ir 3 klasių mokiniai buvo pakviesti pasitikti pavasarį grįžtančius paukščius. Renginio metu vaikai gilino žinias apie sparnuotus pavasario pranešėjus – paukščius. Užsiėmimo metu visi dalyvavo viktorinoje, sprendė kryžiažodžius, bandė atpažinti paukščių balsus, pamatė daug nuotraukų su nematytais ir matytais paukšteliais. Labiausiai patiko kūrybinė užduotis, kurios metu mokiniai gamino popierinius paukščius ir inkilėlius. Kiek vėliau savo paukštelius vaikai apgyvendino lietuvių kalbos kabineto languose. Už aktyvų dalyvavimą visi buvo apdovanoti padėkomis ir saldainiais. Tokie renginiai padeda formuoti teigiamą požiūrį į gyvosios gamtos išsaugojimą.
Lietuvių kalbos mokytoja Brigita Vinckevič